Jumaat, 3 Jun 2011

Seluar dalam...dalam seluar ...

Dah berbulan-bulan lamanya aku tak post entry apa2 pon..
bukan kerana busy ...tp entahlah...
tetiba dapat hidayah nk tulis pulak..apalagi ilham datang mencurah2
bila aku tengok ja sekeliling semua jadi isu..tp cerita pasal pakaian dalam menjadi pilihan pertama...hehe

Sebagai lelaki dan seorang Muslim, Jumaat menjadi hari wajib aku ke masjid..buat apa lagi kan mesti la solat Jumaat. Aku bukan nk share story pasal pengalaman di masjid..tp di pusat membeli belah..haha..ada kaitan ke?..AAK...

Saja aku nk panjangkan cerita..
sambung balik..lepas balik dari masjid, tetiba anak sedara lelaki aku yang pon pergi masjid sama2 naik moto oren aku..(saja nak story pasal moto lak kan)..xpe nanti aku buat story pasal motor buruk tu..berbalik kepada anak sedara yang cerita tergantung ..dia ajak aku ke pusat membeli belah..aku dah agak dalam kepala ni mesti nk pau ..yang pasti sangkaan aku tepat..tp jgn salah sangka dia bukan nk ajak aku pergi beli seluar dalam ..hee

Sampai di pusat membeli belah tu,apa lagi si budak ni dengan gelojohnya melulu ajak aku ke tingkat 4..nampak sangatkan..adoii...tp tak. anak sedara kesayangan..kerana sayang aku turutkan..sampai di destinasi (tetiba nak nyanyi lagu Destinasi Cinta)...dah2..jgn merepek..

Aku dah tau apa lagi yang dicaridi tingkat 4 tu kalau bukan CD n DVD game..dipendekkan cerita, aku yang bosan ni telah terpandang sebuah kedai menjual pakaian ternama..walaupun duit bakal dibelanjakan utk memuaskan keperluan terdesak si budak tu, aku nk masuk juga cuci mata, orang kampung aku ckp window shoping.

Masuk dalam kedai tu mata aku tercari-cari satu benda yang selalu aku beli kat kedai2 biasa je..nk tau apa??..hahha....seluar dalam la...lalalla...mcm2 warna ada, biru, hijau, kuning, belang2, gambar kartun, batman . Tp aku tertarik dengan pakaian dalam yang berwarna ungu..menarik..tp harganya sangat menarik..haha...leh puasa aku kalo beli seluar dalam tu..bila aku jalan2 lagi tgok kawasan baju rupa-rupanya harga baju yang lebih besar dari saiz ..haha ..lagi murah dari pakaian kecik tu...baru la aku faham bahawa jangan pandang enteng dengan kualiti si kecil..kann...!!...moral of the story...aku nk jadi mcm seluar dalam mahal tu la. even aku ni agak kecil dalam kalangan lelaki seusia tp nak lagi berkualiti ...kecil tp gah.hahha..tetiba....jom mgu depan kita pergi beli sluar dalam tu..






tp lepas keluar dari kedai pakaian duit aku melayang di kedai CD game..demi anak sedara tersayang...huhuhu

Tiada ulasan: